За својот 150-ти роденден Heineken порачува дека не е важно како го нарекуваш или како уживаш во него, сѐ додека е дел од твоите незаборавни искуства
Погрешните изговори, правописните грешки, невообичаените начини на служење или пак уживање во Heineken и секако, незаборавните искуства како синоним за ова пиво, се главните теми во славеничката кампања на еден од најголемите светски пивски брендови, кој годинава обележува 150 години од своето „раѓање“.
Инспирирана од зборовите на Фреди Хајнекен - „Јас не продавам пиво, туку незаборавни искуства и добри времиња“, целта на кампањата е да покаже дека кога се таквите моменти во прашање, не постои правилно/неправилно или пак точно/неточно, се’ додека атмосферата се загрева и луѓето уживаат во дружењето.
Зошто колку и да се разликуваме во тоа со кое име го нарачуваме, како го пиеме или како го сервираме Heineken, крајната желба ни е иста: да се собереме со пријателите и луѓето што ги сакаме, да наздравиме и заедно да создаваме незаборавни искуства...на еден или друг начин!
Ново на Сител
-
Ќе има ли ќар Македонија од евентуално репреговарање со Бугарија? Аналитичарите со спротиставени ставови
-
Тема на денот со Васко Наумовски
-
Ристовски најавува нови критериуми за ваучер системот во спортот и строги контроли
-
Поради зголемени безбедносни мерки по нападот во Србија, гужви на ГП „Табановце“
-
Убиство како на филм во Батинци: Напаѓачите избегале со маски, дигнат е хеликоптер
-
Филипче нов лидер на СДСМ покрај бројни сомнежи за изборни злоупотреби
-
Мицкоски: Преспа е завршена работа - со Бугарија пак ќе преговараме
-
Муртезани: Уставните измени ќе се случат, алтернатива нема да има