За својот 150-ти роденден Heineken порачува дека не е важно како го нарекуваш или како уживаш во него, сѐ додека е дел од твоите незаборавни искуства
Погрешните изговори, правописните грешки, невообичаените начини на служење или пак уживање во Heineken и секако, незаборавните искуства како синоним за ова пиво, се главните теми во славеничката кампања на еден од најголемите светски пивски брендови, кој годинава обележува 150 години од своето „раѓање“.
Инспирирана од зборовите на Фреди Хајнекен - „Јас не продавам пиво, туку незаборавни искуства и добри времиња“, целта на кампањата е да покаже дека кога се таквите моменти во прашање, не постои правилно/неправилно или пак точно/неточно, се’ додека атмосферата се загрева и луѓето уживаат во дружењето.
Зошто колку и да се разликуваме во тоа со кое име го нарачуваме, како го пиеме или како го сервираме Heineken, крајната желба ни е иста: да се собереме со пријателите и луѓето што ги сакаме, да наздравиме и заедно да создаваме незаборавни искуства...на еден или друг начин!
Ново на Сител
-
Почина Дикембе Мутомбо
-
Драма во Скопје: Маж со нож ги одзел децата од мајката во прифатен центар
-
Жена нападната од поранешниот партнер - Ја натепал и нејзината малолетна сестра
-
82-годишен дедо полово вознемирувал тројца малолетници
-
Еден од обвинетите за убиствата на Вања и Панче во тешка здравствена состојба е пренесен во болница
-
Изминатата недела 45 случаи на Ковид-19, починати две лица
-
Индустриското производство намалено за 3,6 отсто
-
Просечната каматна стапка на вкупните кредити 5,44%, а на депозитите 1,96%