Дали филмовите биле користени за да би управувале со нас?
Познато е дека постерите за рекламирање филмови користат комплементарни бои, воглавно плави и црвени за да ни го привлечат вниманието. Сепак, овој трик не се користи само во маркетингот, во самите флимови се користат одредени шеми на бои, за да би имале поголемо влијание на нашиот мозок. Продуцентите на филмовите користат специфична палета на бои за полесно да би манипулирале со нашите емоции, од топло црвени тонови за романтика до плави, ладни за хорор сцени. Филмот "O Brother, Where Art Thou" од 200. година е првиот дигитален филм кој е обоен од почетокот до крајот. Овој видео-есеј прикажува како бојата може да влијае на нашите емоции во кино салите или во животот генерално, дури и е објаснето како боите се користат за да пренесат или предизвикаат одредени емоции.
Ново на Сител
-
Митинзи на СДСМ во Берово и во Делчево
-
Митинзи на ВМРО ДПМНЕ во Радовиш и во Струмица
-
20 години Меморијален центар на Холокаустот во Македонијa
-
Тема на денот со Бојан Кордалов, експерт за комуникации
-
Концепт - Нула сообраќајни несреќи во Скопје ветува Ѓорѓевски
-
Филипче обвинува: Владата работи исклучиво за олигархијата
-
Активности на кандидатите за градоначалник на Чаир
-
Предизборни ветувања на кандидатите за градоначалник на Скопје