За својот 150-ти роденден Heineken порачува дека не е важно како го нарекуваш или како уживаш во него, сѐ додека е дел од твоите незаборавни искуства
Погрешните изговори, правописните грешки, невообичаените начини на служење или пак уживање во Heineken и секако, незаборавните искуства како синоним за ова пиво, се главните теми во славеничката кампања на еден од најголемите светски пивски брендови, кој годинава обележува 150 години од своето „раѓање“.
Инспирирана од зборовите на Фреди Хајнекен - „Јас не продавам пиво, туку незаборавни искуства и добри времиња“, целта на кампањата е да покаже дека кога се таквите моменти во прашање, не постои правилно/неправилно или пак точно/неточно, се’ додека атмосферата се загрева и луѓето уживаат во дружењето.
Зошто колку и да се разликуваме во тоа со кое име го нарачуваме, како го пиеме или како го сервираме Heineken, крајната желба ни е иста: да се собереме со пријателите и луѓето што ги сакаме, да наздравиме и заедно да создаваме незаборавни искуства...на еден или друг начин!
Ново на Сител
-
Производителите на пченица бараат повисоки откупни цени – откупувачите не даваат
-
Тема на денот со Горан Благоев, верски аналитичар и историчар од Софија
-
Коце Трајановски нов директор на Државни патишта, СДСМ критикува
-
Чибишев и поднел пријава на Бесија Иљази зошто незаконски им исплатила 650.000 денари на договорците
-
Судскиот совет има напредок, но и уште многу работа - Реакции на меѓународната заедница
-
Радев: Мицкоски нема познавање од меѓународно и уставно право
-
Приватните превозници нема да возат, бараат исплата на долг од над 2 милиони евра
-
Ни волшебно стапче нема да помогне за учениците во седмо одделение да имаат нови учебници