Царовска: Ја зголемуваме вработливоста на младите
Креираме образование базирано на вистински потреби на стопанството, со што бенефит ќе имаат и учениците и компаниите. Учениците добиваат пракса и потенцијално сигурно вработување по завршување на образованието, додека компаниите добиваат кадар подготвен да одговори на дадените работни обврски. Ова се придобивките од измените кон кои се стремиме на средното стручно образование во нашата земја, рече министерката за образование и наука Мила Царовска во Прилеп, каде продолжуваат средбите со компаниите, средните училишта и локалните самоуправи.
Министерката денеска имаше работна средба со градоначалниците на Прилеп и Крушево, Илија Јованоски и Томе Христоски, заедно со претставници на компании кои гравитираат во овие две општини, како и со директорите на средните училишта.
„Овие средби се добредојдени и за училиштата и за општеството. Од една страна училиштата добиваат сигнал каков кадар треба да продуцираат за да можат да одговорат на потребите на компаниите, додека другата страна, односно компаниите добиваат кадар кој е подготвен да се вклучи во производниот процес“, истака министерката Царовска по средбата.
Овие средби ги организира Министерството за образование и наука под мотото “Учи паметно, работи стручно”, со поддршка на Швајцарската амбасада.
Министерство за образование и наук
Ново на Сител
-
Сиљановска Давкова: Навредлива е бугарската Резолуција за Македонија, очекувам поддршка на Резолуцијата за македонскиот јазик и идентитет во ЕП
-
Трет ден протест на дел од медицинскиот персонал и техничка служба од Клиничка болница Тетово
-
УКИМ не е меѓу најдобрите 2.000 универзитети според CWUR
-
Манасиевски: Судијата кој одлучувал за враќање на пасошот на Јахоски треба да се разреши
-
Раст на цените во Хрватска: Инфлацијата меѓу највисоките во еврозоната
-
Избоден малолетник во тепачка меѓу две групи ученици кај хотел „Карпош“
-
Без одобрение на државно земјиште почнал да гради шесткатница во Чаир, поведена истрага
-
Тошковски: Родителите на загинатите во Кочани имаат право да бараат, а инстиуциите се должни да дадат одговори