Бајден на реклами потрошил најмногу за рекламирање од кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД
Поранешниот американски потпретседател Џо Бајден трошеше повеќе на телевизија и електронско рекламирање за време на тековната изборна кампања отколку кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД.
Кампањата на Бајден за претседателските избори во ноември досега потрошила повеќе од 582 милиони долари за ТВ рекламирање, се вели во извештајот на „Рекламирање аналитика“, додавајќи дека кампањата на неговиот противкандидат Доналд Трамп досега чинеше околу 342 милиони долари.
Според вашингтонскиот дневен весник Хил, само во изминатата недела изборниот штаб на Бајден потрошил околу 45 милиони американски долари на телевизиски настапи, што е повеќе од рекордот што го постави поранешниот градоначалник на Њујорк, Мајкл Блумберг за време на предизборната кампања на Демократската партија.
Ново на Сител
-
EУ почна преговори со Украина и Молдавија
-
Teма на денот со Зоран Јовановски
-
EУ почна преговори со Украина и Молдавија
-
Прва инвестиција на новата Влада вредна 500 милиони долари
-
Почна расправа за струјата
-
Од министерска во директорска фотелја – Фатмир Меџити е нов директор на Клиниката за неврологија
-
Клиниките во Скопје и Штип ќе ги лечиме на арбитража во Париз
-
На секоја втора фирма лани и било барано мито, сумите одат и до 100 илјади евра