Бајден на реклами потрошил најмногу за рекламирање од кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД
Поранешниот американски потпретседател Џо Бајден трошеше повеќе на телевизија и електронско рекламирање за време на тековната изборна кампања отколку кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД.
Кампањата на Бајден за претседателските избори во ноември досега потрошила повеќе од 582 милиони долари за ТВ рекламирање, се вели во извештајот на „Рекламирање аналитика“, додавајќи дека кампањата на неговиот противкандидат Доналд Трамп досега чинеше околу 342 милиони долари.
Според вашингтонскиот дневен весник Хил, само во изминатата недела изборниот штаб на Бајден потрошил околу 45 милиони американски долари на телевизиски настапи, што е повеќе од рекордот што го постави поранешниот градоначалник на Њујорк, Мајкл Блумберг за време на предизборната кампања на Демократската партија.
Ново на Сител
-
Обвинет за убиствата на Вања и Панче е во болница, неизвесно е дали ќе има судење
-
Стримичани вода за пиење ќе добиваат преку цистерни и канистери
-
Тема на денот со Орце Ѓорѓиевски, претседател на ЗЕЛС
-
ОКТА со современа лабораторија ќе го испитува квалитетот на дизелот
-
Отворен регионален центар К9 за дресирање кучиња во Ѓорче Петров
-
Поднесено обвинение против две лица за дивоградба во Охрид
-
Преглед на вестите од светот
-
Се стопираат огласите со „Балансерот“ критериумите - Министерство за администрација издаде насоки до институциите