Бајден на реклами потрошил најмногу за рекламирање од кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД
Поранешниот американски потпретседател Џо Бајден трошеше повеќе на телевизија и електронско рекламирање за време на тековната изборна кампања отколку кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД.
Кампањата на Бајден за претседателските избори во ноември досега потрошила повеќе од 582 милиони долари за ТВ рекламирање, се вели во извештајот на „Рекламирање аналитика“, додавајќи дека кампањата на неговиот противкандидат Доналд Трамп досега чинеше околу 342 милиони долари.
Според вашингтонскиот дневен весник Хил, само во изминатата недела изборниот штаб на Бајден потрошил околу 45 милиони американски долари на телевизиски настапи, што е повеќе од рекордот што го постави поранешниот градоначалник на Њујорк, Мајкл Блумберг за време на предизборната кампања на Демократската партија.
Ново на Сител
-
Се запали казино во Охрид | ВИДЕО
-
Мицкоски: Скандалозно е вицепремиер да бара од компании да гласаат за СДСМ бидејќи добиле државна помош
-
Кошаркарот од Ѓорче кој ветува промени | Владо Мисајловски | Неформално | Sitel Podcast 033
-
Се дистрибуира доверливиот избирачки материјал од битолската печатница до општинските изборни комисии
-
Ограбена спортска обложувалница на Бит Пазар
-
Повеќе од 30 украински медиумски работници се наоѓаат во руско заробеништво
-
Приведени две лица во Куманово - еден за употреба, друг за продавање дрога
-
Сопружници завршиле во притвор поради меѓусебна пресметка