За својот 150-ти роденден Heineken порачува дека не е важно како го нарекуваш или како уживаш во него, сѐ додека е дел од твоите незаборавни искуства
Погрешните изговори, правописните грешки, невообичаените начини на служење или пак уживање во Heineken и секако, незаборавните искуства како синоним за ова пиво, се главните теми во славеничката кампања на еден од најголемите светски пивски брендови, кој годинава обележува 150 години од своето „раѓање“.
Инспирирана од зборовите на Фреди Хајнекен - „Јас не продавам пиво, туку незаборавни искуства и добри времиња“, целта на кампањата е да покаже дека кога се таквите моменти во прашање, не постои правилно/неправилно или пак точно/неточно, се’ додека атмосферата се загрева и луѓето уживаат во дружењето.
Зошто колку и да се разликуваме во тоа со кое име го нарачуваме, како го пиеме или како го сервираме Heineken, крајната желба ни е иста: да се собереме со пријателите и луѓето што ги сакаме, да наздравиме и заедно да создаваме незаборавни искуства...на еден или друг начин!
Ново на Сител
-
Французите протестираа против десницата
-
Ураганот Берил ја погоди Јамајка и ослабен се упати кон Мексико | ВИДЕО
-
Променливо облачно, во западните и крајните источни делови со локален дожд
-
Нa Табановце и Богородица за излез од земјава се чека 30 минути
-
Во Скопје утре ќе се реализира авионска и терестрична дезинсекција против ларви од комарци
-
Трипуновски: Агенцијата за стокови резерви ќе набави 15 илјади тони пченица исклучиво од македонско производство
-
Голем пожар беснее во Измир
-
ЈСП Скопје: Приватните автобуси ќе возат согласно возниот ред, долгот ќе се сервисира според договореното