Скопско со нова кампања: Вкусот што нѐ опушта и прави да сме свои
Оваа година, Скопско започнува нова кампања посветена на она што станува сѐ поретко во денешницата – вистинското опуштање и автентичната поврзаност. Во свет каде живееме под постојан притисок да бидеме совршени и да одржуваме слика што не е секогаш искрена, Скопско ја слави вистината и ни нуди момент да здивнеме.
Со својот автентичен вкус – оној што го препознаваме во првата голтка – и со вековната врска со луѓето, Скопско останува симбол на блискоста, опуштањето и вистинските моменти. Тоа е совршениот придружник за опуштање: пивото што нѐ потсетува на она што навистина е важно: да бидеме свои, да се поврземе и да уживаме во вистинскиот пивски вкус.
Придружен со познатата песна „Нешто недостасува“ од македонскиот бенд АРЕА, ТВ спотот е уште една потврда за поддршката што Скопско континуирано ја дава на македонската музика и култура. Кога нешто недостасува – можеби тоа е токму оној препознатлив Скопско вкус што нè враќа на себе и прави да сме свои.
СКОПСКО И СЀ Е МОЖНО ОД 1924.
Ново на Сител
-
Чешкиот „Блек Хок“ слета на аеродромот Скопје
-
Пронајдено телото на 16-годишната Теодора
-
Трамп: Русија ќе се соочи со нови санкции од САД доколку не ја заврши војната во Украина за 10 дена
-
Активни три пожари на отворен простор од вкупно 20 пожари
-
Создадовме болид со кој ќе се тркаме на светски трки | Ненад и Димитар | Sitel Podcast 106
-
ЕУ планира да замрзне дел од средствата за Украина додека не завршат реформите
-
Муцунски: Генерален конзулат во Корча - затоа што грижата за Македонците во Албанија се мери со дела
-
Од 1 септември нови мерки најавува Вучиќ „за луѓето, особено за средната класа и посиромашни“