Шефот на Ферари вети изненадување за навивачите во Австралија

Шефот на Ферари, Луис Камилери вети изненадување за навивачите на првата трка во Мелбурн. Целото брендирање на „Mission Winnow“ (Мисија „Победа сега“) ќе биде отстрането од „СФ90“ за почетокот на сезоната, а тоа остава доста празно место на болидот.
„Скудерија“ не може да се појави со логото на својот спонзор, бидејќи властите во Австралија сметаат дека тоа ја нарушува забраната за рекламирање на тутунски производи. Во принцип „Mission Winnow“ е иницијатива која не е поврзана со пушењето (или барем не директно), но сепак е лансирана од гигантот „Филип Морис“.
– Ќе имаме проблеми со Министерството за здравство во Австралија, а Филип Морис немаа време да најдат решение. Во секој случај, автомобилот ќе понуди изненадување за навивачите, изјави Камилиери, цитиран од „Аутоспорт“ за време на Мотошоуто во Женева.
Најверојатно, дел од дизајнот на минатогодишниот автомобил ќе се користи како најбрзо решение. Мисијата „Winnow“ се очекува да се врати во автомобилот за вториот стар на сезоната во Бахреин.
Ново на Сител
-

Светски мегдан за македонската кикбокс сениорска репрезентација
-

Кој стои зад обидите да се изигра спортската јавност? Кикбокс Маитаи федерацијата со жесток одговор
-

Астрономски цени на недвижности во Србија - 10.000 евра за квадрат во „Белград на вода“, гаражно место 66.000 евра
-

Изминатите четири дена приведени седум лица за безобзирно управување на возило, 2415 сообраќајни прекршоци
-

Австралија: И „Амазон твич“ забранет за лица под 16 години, „Пинтерест“ ја избегна забраната
-

Мицкоски од Тирана: Остануваме решително ориентирани кон европските интеграции и регионалната соработка
-

Британија открива мрежи за перење пари кои ја поврзуваат земјата со Русија
-

Димитриеска-Кочоска: Буџетот за 2026 година е развоен, секоја ставка е внимателно проектирана
