Шефот на Ферари вети изненадување за навивачите во Австралија
Шефот на Ферари, Луис Камилери вети изненадување за навивачите на првата трка во Мелбурн. Целото брендирање на „Mission Winnow“ (Мисија „Победа сега“) ќе биде отстрането од „СФ90“ за почетокот на сезоната, а тоа остава доста празно место на болидот.
„Скудерија“ не може да се појави со логото на својот спонзор, бидејќи властите во Австралија сметаат дека тоа ја нарушува забраната за рекламирање на тутунски производи. Во принцип „Mission Winnow“ е иницијатива која не е поврзана со пушењето (или барем не директно), но сепак е лансирана од гигантот „Филип Морис“.
– Ќе имаме проблеми со Министерството за здравство во Австралија, а Филип Морис немаа време да најдат решение. Во секој случај, автомобилот ќе понуди изненадување за навивачите, изјави Камилиери, цитиран од „Аутоспорт“ за време на Мотошоуто во Женева.
Најверојатно, дел од дизајнот на минатогодишниот автомобил ќе се користи како најбрзо решение. Мисијата „Winnow“ се очекува да се врати во автомобилот за вториот стар на сезоната во Бахреин.
Ново на Сител
-
Планот за раст е алатка каде реформата значи награда, порача министерот Муцунски
-
Teма на денот со Орхан Муртезани, министер за европски прашања
-
Кос: Гаранција за македонските евроинтеграции е полноправното членство
-
Кос: Гаранција за македонските евроинтеграции е полноправното членство
-
Истражување на ИДУЕП: Младите се скептични дека Македонија ќе влезе во ЕУ
-
Предметот за пожарот во „Пулс“ вратен е во Кочани, од таму ќе биде испратен до Кривичниот суд во Скопје
-
Пожар во Кочани, изгореа 3 автобуси и комбе
-
Отворање две нови ленти за излез на граничниот премин „Богородица”