Рикер: САД нема да биде судија во внатрешната политика на Албанија
Високиот американски официјален претставник Филип Рикер, кој е помошник државен секретар задолжен за Европа и Евроазија, апелира до политичките партии во Албанија да ја решат ситуацијата во рамки на Уставот.
Коментирајќи ја политичката криза во земјата, Рикер вели дека Албанија треба да ги искористи своите институции за надминување на денешната политичка ситуација. Тој истакнува дека бојкотот на изборите на 30 јуни од страна на опозицијата не беше она што САД сакаа да го видат во Албанија.
-Ние не сме горди со Албанците во последниве недели, бидејќи тие не ги користат институциите што ги имаат. Не можете едноставно да го бојкотирате Парламентот или да ги предадете мандатите. Овие институции треба да се користат, треба да се користат судовите, треба да бидат назначени членови на Уставниот суд, преку Уставот и користењето на овие алатки да се надминат тешките политички времиња, порачува Рикер.
Тој стави до знаење дека САД нема да бидат судија во внатрешната политика на Албанија, туку дека ќе продолжат „да ги охрабруваат сите страни да работат заедно со институциите и да ги преземат вистинските чекори за да продолжат понатаму“.
Американскиот висок функционер за ситуацијата во Албанија коментираше на форум организиран од Атлантскиот совет во Вашингтон.
Ново на Сител
-
Путин го свика рускиот Совет за безбедност за да го информира за разговорот со Трамп
-
Македонската репрезентација две места подолу на ФИФА рангирањето
-
Жена во Карош со автомобил удрила во автомобилот на партнерот, па му ги дупнала гумите и физички го нападнала
-
Непознато лице од автомобил пукало кон дом во Ѓорче Петров, пронајдени две зрна и оштетување во домот
-
Закани и физички напад меѓу активисти на две партии додека делеле изборен материјал во Куманово
-
Во рок од два дена приведени 8 лица од Скопје откако кај нив е пронајдена дрога
-
Во дом за згрижување на деца во Скопје, малолетници имале сексуални односи пред 12-годишно дете од домот
-
МОН и УЈП ќе ја унапредуваат финансиската едукација во основните и средните училишта