Проверено: Постот е најдобра диета - чува од рак и ги топи килограмите

Ако постите пет дена месечно значајно ќе го намалите ризикот за добивање срцеви болести, дијабетес и рак, тврди најновото истражување.
Истражувачите од УКЛА Институтот за долговечност побараа од луѓето да го ограничат внесот на калории во текот на една работна недела месечно во траење од 3 месеци.
Оваа диета, осмислена е да ги имитира резултатите од пост само на вода, им дозволи на луѓето да конзумираа меѓу 750 и 1.100 калории дневно.
До крајот на тестот, лицата кои биле на оваа „диета која имитира пост“ имале понизок крвен притисок, постабилно ниво на ѓеќер во организмот и подобро ниво на холестерол отколку оние кои не биле на диета, а изгубиле и 3 килограми во текот на петдневниот период.
-Резултатите на нашето истражување покажаа дека луѓето може да почуствуваат бројни позитивни здравствени ефекти со помош на периодичниот пост или диетата која го имитира, тврди д-р Валтер Лонго од овој институт.
Ново на Сител
-

Мицкоски: Нема мигранти, но ќе има брза пруга, се потврди дека СДСМ кажува невистини
-

Мицкоски: Реконструкција на Владата по роденденот на партијата на 17 јуни
-

СП 2026: Стартни победи на Австралија и Шкотска, по бод за Бразил и Мароко
-

„Центарска симфонија“ синоќа во организација на Општина Центар
-

Пронајдена дрога при претрес во Гостивар
-

НБА: Прва титула за Њујорк по пауза од 53 години
-

ИДФ повикаа на евакуација на 29 села и градови во јужен Либан, пред нападите врз Хезболах
-

Мицкоски: Еврокомесарката Кос ќе престојува во земјава во рамките на редовната обиколка на регионот
