Приходите на аликацијата „Зум“ зголемени 3,5 пати
Популарната апликација за видеоврски, „Зум“ забележа скок на приходите и повеќе од двојно зголемена заработка во второто тримесчје. Проценките говорат дека тоа е поради корона-кризата што ја зголемила побарувачката за овој вид услуга.
Приходите на компанијата се зголемени за 355 отсто, на 663,5 милиони американски долари.
Акциите на „Зум“ вчера достигнаа рекордно високо ниво, затворајќи го тргувањето на 325,10 американски долари. Претходно оттаму предвидуваа годишни приходи од 1,78 до 1,80 милијарди долари, па тој параметар скокна до распонот 2,37 – 2,39 милијарди долари.
Клучот за успехот на „Зум“ лежи во привлекувањето повеќе високобуџетни корпоративни клиенти кои плаќаат за услугите, наспроти оние кои ги користат бесплатно. Според извештаите на компанијата, бројот на клиенти-компании коишто оствариле приход од над 100.000 американски долари лани – се зголемил двојно, на 988 во второто тримесечје годинава.
Ново на Сител
-
Fast Food 7 - принцип за постојан квалитет | Билјана З. Попова | Бизнис приказни | Sitel Podcast 030
-
Пронајдена неексплодирана експлозивна направа во Битола
-
Разбојникот кој ограби казино со автоматско пушка е полицаец
-
Демири: Ако Клиниката за токсикологија не била осигурена, менаџментот треба да преземе одговорност
-
До 30 април на полноќ пријавување на болните и изнемоштените за гласање на изборите на 8 мај
-
Гевгеличанка лажела дека е царински застапник и измамила Грк за 2.000 евра
-
Тошковски: Поддршка до специјалните единици бидејќи тие се првиот столб на заштитата на безбедноста и суверенитетот на државата
-
Пет клучни донатори вложија повеќе од 50 милиони долари во претседателската кампања на Трамп