Од јануари Германија ја зголемува минималната плата

Почнувајќи од јануари идната година германските работници ќе добиваат за четири отсто повисока минимална плата, одлучи германската Сојузна влада.
Владата денеска одлучила да ја зголеми минималната вредност на еден работен час од 8,5 евра на 8,84 евра, а зголемуввањето е препорачано од владината комисија која што има задача да го ревидира нивото на платата на секои две години.
Како што јави дописникот на МИА од Берлин, покрај другите фактори, на нивото на минималната плата влијаат и резултатите од преговорите меѓу синдикатите и работодавците.
Минималната плата во Германија беше воведена во 2013 година на инсистирање на социјалдемократите, кои гарантираното ниво на месечни примања го поставија како еден од предусловите за влегување во „големата коалиција“ со демохристијаните на канцеларката Ангела Меркел.
Ново на Сител
-

Несовесни студенти го поплавиле реновираниот студентски дом „Стив Наумов“
-

Обвинителството побара доживотен затвор за серискиот убиец од Старо Нагоричане
-

21-годишен скoпјaнeц привeден oткако со мотoцикл удрил во пoлициски службeник
-

Груби на 13 октомври излегува од куќен притвор, нуди гаранција од 335.707 евра за укинување на дополнителната мерка на претпазливост
-

Мицкоски: Починати и иселени лица примале државна помош – откриени над 4.500 фиктивни корисници
-

77-гoдишен пeшaк починал откако бил удрен со патничко возило - возачот го напуштил местото
-

Камион со железни профили криел 79 килограми марихуана – разбиена меѓународна криминална група на Дојран
-

Радев: Два брода погодени со дронови во Црното Море, еден потона – екипажот исчезнат
