Не може да се чекирате онлајн, „Визер“ бара патниците да пристигнуваат 3 часа пред летот
Пристигнете на аеродромот најмалку три часа пред летот, апелираат од „Визер“ по денешниот ИТ-колапс. Се очекуваат потенцијални прекини поради тековниот проблем на глобалните ИТ-системи, кој не зависи директно од „Визер“.
„Како и сите авиокомпании денес, и „Виз ер“ се соочува со екстремни технички предизвици со прекинот на глобалните ИТ-системи од трета страна. Патниците на „Визер“ може да доживеат прекини во мрежата бидејќи услугите на веб-страницата и мобилните апликации привремено се недостапни“, се вели во соопштението.
Следниве онлајн-услуги во моментот не се достапни:
– систем за резервации;
– онлајн-систем за пријавување и прикажување на блиетот за патување;
– контакт-центри – нови резервации и промени на постојните.
„За време на прекинот, достапно е бесплатно пријавување на аеродромот. Затоа, ги советуваме патниците да пристигнат на аеродромот најмалку 3 часа пред закажаното време на поаѓање за да овозможат доволно време за пријавување, безбедносна контрола и здравствени и безбедносни процедури специфични за аеродромот“, се додава во соопштението.
Ново на Сител
-
Уставен ќе ја оценува уставноста на протоколот со Бугарија - Поповска очекува да биде прогласен за ништовен
-
Тема на денот со Стојанче Ангелов, директор на ДЗС
-
Мицкоски: 24 години по Рамковниот - Заедно сме посилни
-
Што е постигнато со Рамковниот договор на економски план?
-
Претседател на Антикорупциска ќе се избира после локалните избори
-
Мицкоски: Се прават натчовечки напори да се стави под контрола пожарот во ловиштето Јасен
-
Европа гори: Загинати, повредени и масовни евакуации
-
Нова формула за финансирање на основното и средното образование