Не може да се чекирате онлајн, „Визер“ бара патниците да пристигнуваат 3 часа пред летот
Пристигнете на аеродромот најмалку три часа пред летот, апелираат од „Визер“ по денешниот ИТ-колапс. Се очекуваат потенцијални прекини поради тековниот проблем на глобалните ИТ-системи, кој не зависи директно од „Визер“.
„Како и сите авиокомпании денес, и „Виз ер“ се соочува со екстремни технички предизвици со прекинот на глобалните ИТ-системи од трета страна. Патниците на „Визер“ може да доживеат прекини во мрежата бидејќи услугите на веб-страницата и мобилните апликации привремено се недостапни“, се вели во соопштението.
Следниве онлајн-услуги во моментот не се достапни:
– систем за резервации;
– онлајн-систем за пријавување и прикажување на блиетот за патување;
– контакт-центри – нови резервации и промени на постојните.
„За време на прекинот, достапно е бесплатно пријавување на аеродромот. Затоа, ги советуваме патниците да пристигнат на аеродромот најмалку 3 часа пред закажаното време на поаѓање за да овозможат доволно време за пријавување, безбедносна контрола и здравствени и безбедносни процедури специфични за аеродромот“, се додава во соопштението.
Ново на Сител
-
Тема на денот со Сашо Клековски, директор на Фонд за здравство
-
Се стопираат етничките вработувања во администрацијата
-
Потребни итни реформи во судството, состојбата е алармантна
-
Мицкоски на средби со ЕУ челниците во Брисел - Ќе пренесел порака за фрустрацијата на македонскиот народ
-
Таравари: Ахмети да се навикне на опозиција
-
Стотина прехранбени производи еден месец ќе имаат ограничена бруто профитна маржа до 10%
-
Мицкоски: Задолжувањето не е кинеско, ако ви пречи Кина зошто потпишавте договор со нив?
-
Се стопираат етничките вработувања во администрацијата