Дали филмовите биле користени за да би управувале со нас?
Познато е дека постерите за рекламирање филмови користат комплементарни бои, воглавно плави и црвени за да ни го привлечат вниманието. Сепак, овој трик не се користи само во маркетингот, во самите флимови се користат одредени шеми на бои, за да би имале поголемо влијание на нашиот мозок. Продуцентите на филмовите користат специфична палета на бои за полесно да би манипулирале со нашите емоции, од топло црвени тонови за романтика до плави, ладни за хорор сцени. Филмот "O Brother, Where Art Thou" од 200. година е првиот дигитален филм кој е обоен од почетокот до крајот. Овој видео-есеј прикажува како бојата може да влијае на нашите емоции во кино салите или во животот генерално, дури и е објаснето како боите се користат за да пренесат или предизвикаат одредени емоции.
Ново на Сител
-
Насилно удрил оштетено лице во нозете и му го украл телефонот во такси, кривична против 40-годишник
-
„Златна треска“ во бугарскиот приморски град Царево по веста дека поплавата однела сеф со милиони и злато
-
Трамп се закани со „целосно уништување“ ако Хамас го одбие неговиот план
-
ОЈО: Две лица од Брвеница осомничени за илегална трговија со кокаин
-
Кобахидзе: Демонстрантите се обидоа да ја соборат владата, ЕУ се меша во грузиската политика
-
Лавина однесе тројца хрватски планини во Јулиските Алпи во Словенија
-
Ѓорѓиевски од „Ѓорче Петров“ најави капитални инфраструктурни проекти за подобрување на сообраќајот и квалитетот на живот
-
Бројот на жртви од уривањето на училиштето во Индонезија се зголеми на 36