Фејсбук против ад блокери
Фејсбук пронајде начин за прикажување огласи дури и на оние корисници кои имаат инсталирани ад-блокери, пишува Њујорк Тајмс.
Фејсбук ќе ги препознае ознаките на дигиталните ознаки врз основа на кои Ад-блокерите препознаваат одредени содржини како огласи. Така, оваа социјална мрежа на својата страница на содржини со ознаки ќе ја обработи, така што софтверите нема да имаат можност да направат разлика од другите содржини. За да се избегнување нови пречки кои Фејсбук ги подготви, софтверите би требало да можат да анализираат содржина на самите огласи.
- Огласите навистина знаат да бидат агресивни, сепак ад-блокерите не се дефинитивно решение, рече Андреј Босворт, човек кој е задолжен за огласување на Фејсбук. Ад-блокерите поради стопирање на огласи на големи фирми би можеле да предизвикаат големи загуби на медиумите кои се финансираат од огласи.
Една студија покажа дека до 2020 година ад-блокерите на медиумските куќи би можеле да предизвикаат штети од 35 милијарди долари.
Ново на Сител
-
Поднесени 18 приговори до ДИК, роковите течат
-
Течат роковите за приговори
-
Тема на денот со Васко Наумовски
-
Полицијата го пронајде виновникот за пожарот на мостот „Беласица“: 37-годишникот е веќе во затвор
-
Се гради помалку, но 5 пати поскапо од лани
-
Течат роковите за приговори
-
Почнуваат преговорите, три до четири министерства за ВРЕДИ во новата Влада
-
Грција во исчекување на позициите на ВМРО-ДПМНЕ за Преспанскиот договор