ВНИМАВАЈТЕ како лајкувате на Фејсбук! – Што се случува кога наместо лајк ги користите новите опции?
Фејсбук веќе година дена по претставувањето на реакцијата, за новите опции за лајк постовите, откри како тие влијаат на вашиот „News Feed“.
Имено, Фејсбук повеќе ги уважува реакциите „Love“ (љубов), „haha“ (смешно), „Wow“ (Изненадување), „Sad“ (тага), и „Angry“ (бес) за разлика од обичен лајк кога ќе одредувате кои вести и постови ќе ви се прикажуваат на „News Feed“.
„За време на минатата година, откривме дека луѓето кои на некој одреден пост реагирале со опциите, сакаат истиот тој тип на постови да го видат и во иднина. Поради тоа News Feed унапредиле повеќе реакции од обичните лајкови, за да корисниците видат што порелевантни информации“, истакнуваат од Фејсбук.
И додека лајкувањето на пост Фејсбук тоа го сигнализира дека одредена тема ви е интересна, користејќи ги реакциите ќе испрати уште посилен сигнал, дури и ако тој е негативен.
Од Фејсбук истакнуваат дека сите реакции носат подеднакава тежина и дека нивниот алгоритам нема различно да влијае на реакциите како „love“, „sad“, или „angry“.
Најпопуларната реакција на Фејсбук е секако „love“. Оваа реакција се користи во дури 50% од случаите.
Се разбира оваа промена со себе го повлекува прашањето дали следените реакции може да се користат за огласување.
Заговорниците на приватноста се загрижени дека Фејсбук овие податоци може да ги собира и да ги користи во одреден момент.
Ново на Сител
-
Приведен охриѓанец кој го фотографирал гласачкото ливче
-
До 13 часот во Куманово одѕивот 23 проценти, во Липково 16, во Старо Нагоричане 22
-
Излезноста во Струга до 13 часот 16 отсто, во Вевчани 33 проценти
-
Им ветувале бесплатни водомери за да гласаат во нивно својство, пријавен случај на поткуп
-
До 13 часот во Прилеп гласале 31,41 отсто од граѓаните со право на глас
-
Излезноста до 13 часот е 26.35 отсто
-
Утре нова рунда од дијалогот Белград-Приштина
-
Во Крива Паланка излезноста на изборите до 11 часот е 24,5 отсто