Скопско со нова кампања: Вкусот што нѐ опушта и прави да сме свои
Оваа година, Скопско започнува нова кампања посветена на она што станува сѐ поретко во денешницата – вистинското опуштање и автентичната поврзаност. Во свет каде живееме под постојан притисок да бидеме совршени и да одржуваме слика што не е секогаш искрена, Скопско ја слави вистината и ни нуди момент да здивнеме.
Со својот автентичен вкус – оној што го препознаваме во првата голтка – и со вековната врска со луѓето, Скопско останува симбол на блискоста, опуштањето и вистинските моменти. Тоа е совршениот придружник за опуштање: пивото што нѐ потсетува на она што навистина е важно: да бидеме свои, да се поврземе и да уживаме во вистинскиот пивски вкус.
Придружен со познатата песна „Нешто недостасува“ од македонскиот бенд АРЕА, ТВ спотот е уште една потврда за поддршката што Скопско континуирано ја дава на македонската музика и култура. Кога нешто недостасува – можеби тоа е токму оној препознатлив Скопско вкус што нè враќа на себе и прави да сме свои.
СКОПСКО И СЀ Е МОЖНО ОД 1924.
Ново на Сител
-
Орбан: Украинците ја загубија војната, Русија победи, единственото прашање е кога Западот ќе го признае тоа
-
Приведен 55-годишен скопјанец, со камења фрлал по хеликоптер додека полнел вода за гасење пожар
-
ЦУК: Активни три пожари на отворено од 33 изминатото деноноќие
-
Собраниската Комисија за изборите и именувањата ќе формира Комисија за селекција на кандидати за претседател на ДКСК
-
Трамп денеска ќе разговара со Зеленски
-
Свечена владина седница по повод 24 години од Охридскиот рамковен договор
-
Стејт департментот го осуди влошувањето на човековите права во Европа
-
Франција, Германија и Велика Британија подготвени повторно да воведат санкции кон Иран