Шефот на Ферари вети изненадување за навивачите во Австралија

Шефот на Ферари, Луис Камилери вети изненадување за навивачите на првата трка во Мелбурн. Целото брендирање на „Mission Winnow“ (Мисија „Победа сега“) ќе биде отстрането од „СФ90“ за почетокот на сезоната, а тоа остава доста празно место на болидот.
„Скудерија“ не може да се појави со логото на својот спонзор, бидејќи властите во Австралија сметаат дека тоа ја нарушува забраната за рекламирање на тутунски производи. Во принцип „Mission Winnow“ е иницијатива која не е поврзана со пушењето (или барем не директно), но сепак е лансирана од гигантот „Филип Морис“.
– Ќе имаме проблеми со Министерството за здравство во Австралија, а Филип Морис немаа време да најдат решение. Во секој случај, автомобилот ќе понуди изненадување за навивачите, изјави Камилиери, цитиран од „Аутоспорт“ за време на Мотошоуто во Женева.
Најверојатно, дел од дизајнот на минатогодишниот автомобил ќе се користи како најбрзо решение. Мисијата „Winnow“ се очекува да се врати во автомобилот за вториот стар на сезоната во Бахреин.
Ново на Сител
-

ВМРО-ДПМНЕ: СДСМ е на дното
-

Фалат лекови поради бирократски процедури
-

За 40 проценти намалено производството на електрична енергија на хидроенергетскито систем Црн Дрим
-

Преглед на вестите од светот
-

Рокас му го предаде извештајот за Македонија на Гаши
-

ЕК ги презентираше извештаите за напредокот на кандидатите за членство во ЕУ
-

Тема на денот со Александар Кржаловски, директор на МЦМС
-

Предлог буџетот стигна во Собрание
