Приходите на аликацијата „Зум“ зголемени 3,5 пати
Популарната апликација за видеоврски, „Зум“ забележа скок на приходите и повеќе од двојно зголемена заработка во второто тримесчје. Проценките говорат дека тоа е поради корона-кризата што ја зголемила побарувачката за овој вид услуга.
Приходите на компанијата се зголемени за 355 отсто, на 663,5 милиони американски долари.
Акциите на „Зум“ вчера достигнаа рекордно високо ниво, затворајќи го тргувањето на 325,10 американски долари. Претходно оттаму предвидуваа годишни приходи од 1,78 до 1,80 милијарди долари, па тој параметар скокна до распонот 2,37 – 2,39 милијарди долари.
Клучот за успехот на „Зум“ лежи во привлекувањето повеќе високобуџетни корпоративни клиенти кои плаќаат за услугите, наспроти оние кои ги користат бесплатно. Според извештаите на компанијата, бројот на клиенти-компании коишто оствариле приход од над 100.000 американски долари лани – се зголемил двојно, на 988 во второто тримесечје годинава.
Ново на Сител
-
Зајкова: Ќе лобираме кај нашите европски партнери
-
Охрид го живее шпицот на сезоната
-
Високите температури ја полнат струмичка брза помош
-
Преглед на вестите од светот
-
Тема на денот со Арџи Беллио, претседавач на бордот на ОМД
-
Мали шанси за заедничка резолуција во Брисел за македонскиот идентитет
-
Партиите го следат случајот ДКСК, ќе побараат ли разрешување?
-
Политичките партии и на овие избори ќе бркаат повеќе гласови со доктори за градоначалници