Живот
11. April 2025 - 10:18

„Прада“ го купува „Версаче“ за 1,25 милијарди евра

Италијанската модна куќа Прада денеска објави дека постигнала договор со американската групација Капри холдингс за купување на Версаче за 1,25 милијарди евра. Аквизицијата ќе создаде луксузна групација со приходи од над шест милијарди евра, што би можела подобро да се натпреварува со индустриските гиганти како што се француските конгломерати LVMH и Kering во услови на забавување на секторот ширум светот.

„Среќни сме што можеме да му посакаме добредојде на Версаче во Групацијата Прада и да изградиме ново поглавје за бренд со кој споделуваме силна посветеност на креативноста, изработката и наследството“, се вели во соопштението на претседателот и извршен директор на Прада групацијата, Патрицио Бертели. Во 2018 година, Капри плати 1,83 милијарди евра за да го купи Версаче, кој претходно беше во сопственост на 80 отсто од семејството Версаче и 20 отсто од американскиот инвестициски фонд БлекРок.

Капри, кој ги поседува и Џими Чу и Мајкл Корс, мораше да прифати намалена цена од Прада во услови на превирања на пазарот предизвикани од царините на американскиот претседател Доналд Трамп. „Фајненшл тајмс“ објави дека цената првично се очекуваше да биде околу 1,6 милијарди долари, но беше преговарано за намалување во последните денови.

Минатиот месец, Донатела Версаче се повлече од функцијата креативен директор по повеќе од 30 години, што нашироко се сметаше за увертира на договорот. Таа ја презеде функцијата во 1997 година по убиството на нејзиниот постар брат Џани, кој ја основа етикетата со седиште во Милано во 1978 година. Но, на 1 април, таа беше сменета како креативен директор со Дарио Витале, кој ја надгледуваше зголемената продажба во Miu Miu, сестринскиот бренд на Прада насочен кон помлада клиентела. Донатела Версаче, која во мај наполни 70 години, сега е главен амбасадор на брендот на етикетата.