Кинеските брендови доминираат со 70 отсто на рускиот пазар за нови автомобили
Кинеските брендови зафаќаат околу 70 отсто од пазарот за нови автомобили во Русија, изјави аналитичарот на податоци од компанијата „Авито Авто“, Артјом Соколов.
Руските производители во исто време ги достигнале планираните производствени капацитети, а нивниот удел на пазарот на нови автомобили во Русија достигнал 22 отсто во октомври 2024 година, пренесува ТАСС.
Соколов додаде дека уделот на локалните брендови на рускиот пазар пораснал за 7 проценти во последните 12 месеци. Просечната цена на нов автомобил во Русија минатиот месец изнесувала 3,4 милиони рубљи (околу 30.420 евра), додека просечната цена на половен автомобил била 1,45 милиони рубљи (приближно 12.970 евра).
Според податоците на „Автостат“, во октомври во Русија биле продадени вкупно 171.200 нови автомобили. Најпродаваниот бренд била домашната „Лада“, додека „Тојота“ се најде на деветтото место. Останатите позиции во топ 10 ги заземаат исклучиво кинески брендови.
Ново на Сител
-
Kривична пријава за три лица од Кочани, при претрес кај нив пронајден хероин
-
Николов: Се утврдуваат потреби за долгорочно лекување на пациенти во надворешни центри во втора фаза
-
Приходот од ракометниот дуел меѓу Македонија и Полска ќе биде дониран во Кочани
-
Муцунски за грчкиот весник „Та Неа“: По несреќата во Кочани, тоа што говореше погласно од зборовите беа непосредните и искрени постапки на солидарност од цела Европа
-
ЕУ вo среда ќе воведе контрамерки на американските царини за челик и алуминиум
-
Мбапе за неговата позиција: Роналдо играше насекаде во нападот, исто и јас
-
Четврта последователна победа на Сузука за Верстапен
-
Околу 15.000 луѓе евакуирани во Германија поради сомневање за бомби од Втората светска војна