Истражување: Онлајн наставата довела до уназадување на учениците
Студија на Универзитетот Гете во Франкфурт заклучи дека учењето од далечина, воведено како резултат на епидемиолошките мерки, не ги донесе посакуваните ефекти, туку довело до уназадување на учениците.
Преку анализата, научниците дошле до заклучок дека „учењето од далечина било исто толку ефикасно како и летен распуст“.
– Просечниот развој на учениците за време на учењето од далечина во пролетта 2020 година беше обележан со стагнација, па дури и заостанување, и со тоа ги има истите ефекти како за време на летните одмори, објасни професорот по педагошка психологија Андреас Фреј.
Според него, се зголемил и раздорот во знаењето меѓу сиромашните и богатите, истакнувајќи дека ситуацијата е малку подобра во текот на зимата, бидејќи луѓето се навикнуваа на онлајн наставата.
Ново на Сител
-
АХВ дел од првата GF-TADs регионална конференција за приоритетни прекугранични болести кај животните
-
ДИК ќе одржи жрепка за утврдување на единствена листа на кандидати за Локалните избори 2025
-
Почина италијанската фимска икона Клаудија Кардинале
-
Претседателката Сиљановска – Давкова на средба со Гутереш во Њујорк
-
Џими Кимел во емотивен монолог рече дека никогаш немал намера да ја омаловажи смртта на Чарли Кирк
-
ФИФА планира да го одржи Светското првенство во 2030 година со 64 репрезентации
-
Скопје меѓу десетте „најпотценети туристички дестинации“ во светот
-
ЕП: ЕУ мора да изврши институционални реформи за се подготви за прием на нови членки