Дали филмовите биле користени за да би управувале со нас?
Познато е дека постерите за рекламирање филмови користат комплементарни бои, воглавно плави и црвени за да ни го привлечат вниманието. Сепак, овој трик не се користи само во маркетингот, во самите флимови се користат одредени шеми на бои, за да би имале поголемо влијание на нашиот мозок. Продуцентите на филмовите користат специфична палета на бои за полесно да би манипулирале со нашите емоции, од топло црвени тонови за романтика до плави, ладни за хорор сцени. Филмот "O Brother, Where Art Thou" од 200. година е првиот дигитален филм кој е обоен од почетокот до крајот. Овој видео-есеј прикажува како бојата може да влијае на нашите емоции во кино салите или во животот генерално, дури и е објаснето како боите се користат за да пренесат или предизвикаат одредени емоции.
Ново на Сител
-
Настава на далечина следат 30 основци кои се на подолго болничко или на домашно лекување
-
Кривична за злоупотреба на службената положба и овластување, го оштетил буџетот на МВР за 116.748 денари
-
Приведен 27-годишен тетовец, им се заканувал со пиштол и нож на полициски службеници
-
Кривична против 51-годишник од Скопје, со огнено оружје пукал кон едно лице и му нанел тешки телесни повреди
-
Приведени возачи во Куманово, управувале возила под дејство на алкохол и со брзина поголема од дозволената
-
Пронајдени телата на тројцата хрватски планинари загинати во лавина во Словенија
-
За еден месец 161 санкција за непрописно затемнување на стаклата на возилата
-
Приватните автобуси во 10 утрово ги паркираа автобусите