Еве зошто треба да се јаде чоколадо

Луѓето кои јадат чоколадо барем еднаш во денот биле подобри на тестовите на когнитивни способности од оние кои во него уживаат ретко, покажа една нова студија која ја спроведоа научниците од Универзитетот во Мајн, Универзитетот во Јужна Австралија и Институтот за здравје во Луксембург.
Во студијата објавена во списанието „Апетит“ учествувале 968 луѓе на возраст од 23 до 98 години. Научниците веруват дека редовното конзумирање какао флаванол може да биде еден од неколкуте фактори кои ги објаснуваат когнитивните придобивки кои ги дава чоколадот.
Исто така, тие велат, дека ризикот од зголемен крвен притисок и дијабетес тип 2 е понизок кај оние кои редовно конзумираат чоколадо.
Научниците заклучија дека идните истражувања ќе обезбедат дополнителен увид во поврзаноста на чоколадото богато со какао флаванол и невропсихолошкото здравје и во механизмите кои ги поврзува.
Тие сметаат дека во идните студии ќе биде важно да се истражуваат оптималните колични на конзумриање чоколадо за краткорочни и долгорочни ефекти.
Ново на Сител
-

СП 2026: Стартни победи на Австралија и Шкотска, по бод за Бразил и Мароко
-

„Центарска симфонија“ синоќа во организација на Општина Центар
-

Пронајдена дрога при претрес во Гостивар
-

НБА: Прва титула за Њујорк по пауза од 53 години
-

ИДФ повикаа на евакуација на 29 села и градови во јужен Либан, пред нападите врз Хезболах
-

Мицкоски: Еврокомесарката Кос ќе престојува во земјава во рамките на редовната обиколка на регионот
-

Нова комуникациска платформа „Дознај ФАКТИ од Уставен суд“
-

По повод 80-тиот роденден на Трамп: УФЦ спектакл на тревникот пред Белата куќа
