„Јутјуб“ воведува реклами на паузирано видео
„Гугл“ воведува прикажување реклами додека корисниците на „Јутјуб“ го паузираат видеото што го гледаат. Менаџерот за комуникации на видеоплатформата потврди за „Верџ“ (The Verge) дека има „моќен одговор од огласувачите и рецензентите“ по објавувањето на „Пауза-рекламите“.
„Јутјуб“ почна да ја истражува употребата на реклами на паузирани видеа уште во 2023 година, со одредени огласувачи. Одговорниот раководител на бизнисот - Филип Шиндлер, во април минатата година изјави дека новиот концепт им се допаднал на огласувачите, но оти гледачите не се одушевени од оваа замисла, според внатрешните истражувања.
Овој концепт не е нешто ново, бидејќи некои стрим-услуги, како што се „Дирек-ТВ“ и „Хулу“, направија сличен потег, па прикажуваат реклами во случаи со пониски нивоа на претплата.
Производите на „Амазон“, како што е таблет-компјутерот „Фајр“, прикажуваат реклами на заклучениот екран. Компанијата претходно најави и дополнително проширување на својата понуда.
Ново на Сител
-
Meдведев со саркастична порака по суспензија на Синер
-
Напаѓачот кој вчера со нож уби момче во Австрија бил исламист
-
Во пресрет на летнаta сезона Албанија има потреба од над 2.000 туристички работници
-
Притвор за две лица, нападнале полициски началник во дискотека во Кавадарци
-
Еден убиен во нова нарко пресметка кај бриселската метро станица „Клемансо“
-
Јунајтед го загуби Дијало до крајот на сезоната
-
Малолетник од Косово со возило удрил двајца пешаците во Скопје
-
Тешка сообраќајка во струмичко, загина 46-годишен возач