„Фејсбук“ со построги правила за политичко рекламирање

„Фејсбук“ воведува построги правила за политичко рекламирање и за Европската унија, со што социјална мрежа се подготвува за изборите за Европски парламент.
Ограничувањата се однесуваат на содржина поврзана со предизборна кампања на политичари или политички партии, како и за политички реклами кои имаат за цел агитирање или одвраќање на луѓето од гласање. Слични мерки беа воведени во последните месеци за изборите во Индонезија и Канада.
Фејсбук веќе воведе услов секој огласувач, кој сака да објави политичка реклама, да биде проверен и да го потврди својот идентитет и локација. Ако не биде одобрен, нема да има право да објави реклама. Овој вид на рекламирање исто така ќе биде обележан, а огласувачот ќе мора да покаже кој е изворот на финансирањето. Овие нови правила првично се воведуваат во САД, а во наредните месеци и во остатокот од светот.
Ново на Сител
-

Министерот Љутков на македонска вечер во Нови Сад: Туризмот е мост што ги поврзува луѓето и културите
-

Бројката на загинати во пожарот во комплексот во Хонг Конг се зголеми на 75, ќе расте уште
-

Мисајловски заедно со припадниците на македонската Армија во операцијата EUFOR-ALTHEA
-

Путин: Американска делегација следната недела во Москва на разговори за војната во Украина
-

Мицкоски: Владата ќе продолжи да ги субвенционира сметките за електрична енергија, а градинките и училиштата ни се приоритет, наместо платите на судиите и обвинителите
-

Николоски: Ќе набавиме најмалку пет нови електрични локомотиви
-

Сиљановска-Давкова ќе учествува на Балканскиот форум за интеграција 2025 во Црна Гора
-

Наредна недела ќе бида распишана тендерска постапка за изградба на Луна паркот – Ѓорѓиевски ја одржа првата седница со скопските градоначалници
