Дали филмовите биле користени за да би управувале со нас?
Познато е дека постерите за рекламирање филмови користат комплементарни бои, воглавно плави и црвени за да ни го привлечат вниманието. Сепак, овој трик не се користи само во маркетингот, во самите флимови се користат одредени шеми на бои, за да би имале поголемо влијание на нашиот мозок. Продуцентите на филмовите користат специфична палета на бои за полесно да би манипулирале со нашите емоции, од топло црвени тонови за романтика до плави, ладни за хорор сцени. Филмот "O Brother, Where Art Thou" од 200. година е првиот дигитален филм кој е обоен од почетокот до крајот. Овој видео-есеј прикажува како бојата може да влијае на нашите емоции во кино салите или во животот генерално, дури и е објаснето како боите се користат за да пренесат или предизвикаат одредени емоции.
Ново на Сител
-
Приведен 29-годишник од Неготино, поднесени кривични пријави и одредена мерка притвор
-
Приведени две лица, пронајдени дрога, дигитална вага и пари | ФОТО
-
Николоски најави поддршка од два милиона евра за дополнителни проекти во општина Кичево
-
Трендафилов од Штип: Минималната плата мора веднаш да се зголеми
-
Државјани на Египет и Албанија нелегално влегле во Македонија
-
Израелската армија ги предупреди жителите на Газа да не се враќаат во градот
-
Лидерите на Западен Балкан ќе се сретнат в понеделник во Драч на самитот на иницијативата Брдо-Бриони
-
Нарушен јавен ред и мир со физичка пресметка на бензиска пумпа во Карпош