ВНИМАВАЈТЕ како лајкувате на Фејсбук! – Што се случува кога наместо лајк ги користите новите опции?
Фејсбук веќе година дена по претставувањето на реакцијата, за новите опции за лајк постовите, откри како тие влијаат на вашиот „News Feed“.
Имено, Фејсбук повеќе ги уважува реакциите „Love“ (љубов), „haha“ (смешно), „Wow“ (Изненадување), „Sad“ (тага), и „Angry“ (бес) за разлика од обичен лајк кога ќе одредувате кои вести и постови ќе ви се прикажуваат на „News Feed“.
„За време на минатата година, откривме дека луѓето кои на некој одреден пост реагирале со опциите, сакаат истиот тој тип на постови да го видат и во иднина. Поради тоа News Feed унапредиле повеќе реакции од обичните лајкови, за да корисниците видат што порелевантни информации“, истакнуваат од Фејсбук.
И додека лајкувањето на пост Фејсбук тоа го сигнализира дека одредена тема ви е интересна, користејќи ги реакциите ќе испрати уште посилен сигнал, дури и ако тој е негативен.
Од Фејсбук истакнуваат дека сите реакции носат подеднакава тежина и дека нивниот алгоритам нема различно да влијае на реакциите како „love“, „sad“, или „angry“.
Најпопуларната реакција на Фејсбук е секако „love“. Оваа реакција се користи во дури 50% од случаите.
Се разбира оваа промена со себе го повлекува прашањето дали следените реакции може да се користат за огласување.
Заговорниците на приватноста се загрижени дека Фејсбук овие податоци може да ги собира и да ги користи во одреден момент.
Ново на Сител
-
Тема на денот со Владо Мисајловски, носител на листа ИЕ2 од ВМРО-ДПМНЕ
-
Мицкоски ги повика Апасиев и Димитриевски на обединување
-
Парламентарни избори 2024
-
Претседателски избори 2024
-
МОН до основните училишта: Во саботите ќе се одработуваат неработните денови поради изборите
-
Оспорени 3.000 вработувања кои ги потпишал Бесими без врзан потпис, ДИК ќе одлучува дали ќе останат на работа
-
Компанијата „Еуромакс Ресоурсес“ со последно предупредување пред да ја тужи државата за рудникот „Иловица - Штука“
-
Скопје ја надмина бројката од 400 заразени со голема кашлица