Бајден на реклами потрошил најмногу за рекламирање од кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД
Поранешниот американски потпретседател Џо Бајден трошеше повеќе на телевизија и електронско рекламирање за време на тековната изборна кампања отколку кој било друг претседателски кандидат во историјата на САД.
Кампањата на Бајден за претседателските избори во ноември досега потрошила повеќе од 582 милиони долари за ТВ рекламирање, се вели во извештајот на „Рекламирање аналитика“, додавајќи дека кампањата на неговиот противкандидат Доналд Трамп досега чинеше околу 342 милиони долари.
Според вашингтонскиот дневен весник Хил, само во изминатата недела изборниот штаб на Бајден потрошил околу 45 милиони американски долари на телевизиски настапи, што е повеќе од рекордот што го постави поранешниот градоначалник на Њујорк, Мајкл Блумберг за време на предизборната кампања на Демократската партија.
Ново на Сител
-
ДИК: Oбработени 96,37% од гласовите, Силјановска Давковa 351.826 - Пендаровски 174.658
-
ДИК: Oд обработени 90,18% oд гласовите Силјановска Давкова 325.150, Пендаровски 162.062
-
Ковачевски: Знам дека многу наши поддржувачи се разочарани, но сега не е време за откажување
-
ДИК: Oд обработени 87,17% oд гласовите Силјановска Давкова 315.638, Пендаровски 156.406
-
Мицкоски: Победуваме со над 170.000 гласа разлика
-
Пендаровски: Резултатите не се такви какви што ги очекувавме
-
Пендаровски: Резултатите не се такви какви што ги очекувавме
-
Димитриевски: Испишуваме историја, се роди 3-тата политичка сила во македонскиот политички блок